MBA و DBA

دوره های MBA و DBA

۲۶ آذر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۹۸۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۲۷۲
برگزاری دوره های مدیریت ارشد کسب و کار MBA و مدیریت عالی کسب و کار DBA
دوره های MBA و DBA

دوره های کسب و کار (MBA , DBA )دانشگاه علامه طباطبائی

قابل توجه متقاضیان شرکت در دوره های مدیریت ارشد و عالی کسب و کار

 

دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان بزرگترین دانشگاه تخصصی علوم انسانی کشور، برای بالا بردن سطح دانش،معلومات و مهارت های  مدیران میانی و ارشد سازمان ها، شرکت ها، بنگاه ها و مؤسسات خصوصی و دولتی و هم چنین با تأکید بر پرورش قابلیتها و توانمندی های آن ها، دورههای تخصصی مدیریت ارشد و عالی کسب (MBA , DBA ) را بصورت کاربردی برگزار می کند.

قابل ذکر است، دانشگاه علامه طباطبائی با استفاده از فضا و امکانات آموزشی مناسب و اساتید به نام و مجرب حوزۀ مدیریت از متقاضیان این دوره ها ثبت نام به عمل می آورد.

 

دوره مدیریت ارشد کسب و کار MBA

دوره مدیریت ارشد کسب و کار(MBA= Master of Business Administration) که برابر با درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و تجارت است، به گونه ای برنامه ریزی می شود تا دانشجویان را با جنبه های مختلف مدیریت یک کسب و کار همچون مدیریت عملیات، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی، حسابداری و برنامه ریزی استراتژیک آشنا سازد. دوره MBA گنجینه ایست حاوی دانش و مهارت های جدید و کاربردی مدیریت برای حل مسائل و چالشهای مدیریتی که به انسان دیدی برتر نسبت به مدیریت اعطا می نماید.

اطلاعات مربوط به دوره:

طول دوره: 5 ترم به مدت یکسال

روزهای برگزاری: جمعه 

ساعت برگزاری: 10 الی 16

 

دوره مدیریت عالی کسب و کار DBA

می توان گفت دوره مدیریت عالی کسب و کار(DBA= Doctorate of Business Administration)  برابر با دکتری مدیریت با رویکرد تحقیق و پژوهش است که تمرکز آن بر شیوه های کاربردی و مهارت در زمینه تجارت و کسب و کار است. سطح دوره DBA  که پس از دورۀ MBA ارائه می شود بالاتر از سطح کارشناسی ارشد آکادمیک است و به نوعی می توان دورۀ DBA را دکتری مدیریت تلقی کرد.

ذکر این نکته نیز ضروری است که هدف از گذراندن دوره DBA پرورش استاد دانشگاه نیست، بلکه هدف از این دوره تقویت مهارت ها و دانش مدیریتی مدیران ارشد سازمانها می باشد. بنابراین فضای دوره MBA مبتنی بر کسب و کار و تجارت است حال آنکه دوره DBA با تمرکز بر مهارت های مدیران در حوزه تحقیق و پژوهش هم زمان با مهارتهای کاربردی مدیریت، سعی در آموزش و ارتقای مدیران در کسب و کار وحل مسائل و چالش های سازمان خود دارد.

طول دوره: 5 ترم به مدت یکسال

روزهای برگزاری: پنج شنبه و جمعه

ساعت برگزاری: 10 الی 16

در پایان هر 2 دوره گواهینامه دانشگاه علامه طباطبائی به شرکت کنندگان در دوره اعطا می شود.

 


متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88880993 تماس حاصل نمایند.

آدرس: توانیر، نظامی گنجوی، پردیس تحصیلات تکمیلی خودگردان دانشگاه علامه طباطبائی، مدیریت آموزش های آزاد.

کانال تلگرام: Freepem@

پرتال آموزشی: Otc.atu.ac.ir

وبگاه مدیریت آموزش های آزاد: Training.atu.ac.ir

 


نظر شما :