انتخاب دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه برگزیده کشور در حوزه مهارت افزایی دانشجویان

۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۴ کد : ۱۶۵۶۸ خبر روز آموزش
تعداد بازدید:۲۹۳
انتخاب دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه برگزیده کشور در حوزه مهارت افزایی دانشجویان

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم لوح تقدیر دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی دکتر پیمان صالحی، معاون محترم پژوهشی این وزارتخانه به نماینده دانشگاه در این مراسم حضور داشتند، اعطا شد. لازم به ذکر است که همه ساله در هفته پژوهش، برای ایجاد انگیزه و تشویق مدیران مراکز ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها و ترویج فرهنگ ایفای مسئولیت اجتماعی دانشگاه‌ها؛ در مراسمی از یک سو، از اقدامات دانشگاه های برتر کشور در  این حوزه تقدیر می شود.

دفتر مهارت ­افزایی دانشجویان و فارغ ­التحصیلان دانشگاه علامه طباطبائی  در سال 1396 با رویکرد توانمندسازى و آماده ساختن دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه و کمک به تامین نیروی متخصص جامعه و اقبال بازار کار برای جذب و به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاه به عنوان یکی از دفاتر زیر مجموعه معاونت آموزشی دانشگاه تاسیس شد.

توسعه مهارت­ هاى دانشجویان و دانش آموختگان در جهت کارآفرینى و اشتغال؛ برگزارى دوره ­هاى آموزشى متناسب با نیاز بازار کار، صنعت و جامعه؛ زمینه­ سازى براى به­ روز استعداد و علایق فردى و گروهى؛ افزایش دانش و نگرش حرفه ­اى؛ تقویت اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه و ایجاد تحول در یادگیرى عملى مبتنى بر روش­هاى نوین آموزشى از جمله مهمترین اهداف تاسیس این دفتر بوده است.

لازم به ذکر است دفتر مهارت آموزی دانشگاه علامه طباطبائی با توجه به عملکرد موفق خود در افزایش مهارت های موردنیاز دانشجویان در مدت کوتاه فعالیت خود هر ساله به عنوان دفتر برگزیده مورد تقدیر از سوی وزارت عتف قرار می گیرد.


نظر شما :